Thursday, February 9, 2012

Peliharalah Daku Ya Allah

Assalamulaikum WBT

Allah tidak mengharamkan perasaan CINTA..Allah tidak mengharamkan kita menzahirkan cinta..tetapi Allah HARAMKAN jika kita menggunakan cinta itu dengan CARA YANG SALAH, PADA ORANG YANG SALAH, iaitu orang yang TIDAK HALAL bagi kita..✿~

"Tidak ada seorang pun yang meninggalkan KEBURUKAN yang ia rasakan NIKMAT, hanya kerana ALLAH..kecuali ia pasti menemukan GANTINYA dari ALLAH.."
(Ibnu Sirin)

Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim

Ya Allah,
Andai masanya belum tiba,
Jangan izinkan aku untuk jatuh cinta,
Aku memohon agar Kau tunjukkan jalan,
Agar Kau tunjukkan aku tuntutun yang perlu aku lakukan,
Jauhkanlah aku daripada kemaksiatan,
Jauhkanlah aku daripada perkara yang tidak dapat memberi manfaat,
Dan jauhkan aku daripada perkara yang Engkau murkai,
Agar aku dapat menjaga diri.

Aamin..

Alhamdulillah...Selawat & Salam ke atas Nabi SAW

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails