Thursday, November 25, 2010

Semoga kekalutan smlm menjadi kematangan hari ini



Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang....

Assalamulaikum WBT dan Salam Sejahtera....

Salam Jumaat buat semua....hari ini Alhamdulillah, dpt bgn seperti biasa seawal 6pg...tp landing2 dulu tgu 6.30pg...Al-maklum semalam tdo lewat 2pg...Smlm aku tertdo atas sofa sambil baca Surah Yusuf...hanya dapat baca separuh daripada surah tu :(...kejut2 da kul 5pg...terus bgn tutup tv, tutup lampu dan pergi masuk bilik sambung tdo...

Pagi ini berlaku suatu yg insiden...Seusai mandi dan solat, aku mengambil pakaian dalam almari, seterika dan kain selimut....aku pun nyalakan seterika...Sementara seterika panas aku pergi ke dapur...kais nasi yang baru masak...bile letak kat baju...duiiii...abis lengan ku terkoyak...lupe lak aku nak perlahankan kepanasan seterika kerana semalam aku pulas tahap kepanasan yg besar semasa menggosok kain batikku....

Semoga kekalutan smlm menjadi kematangan hari ini....Lain kali kene lebih berhati-hati....

Sekian....

1 comment:

  1. loooo..siannye mai..xpe, len kali kene beringat deh..dakpe..leh beli kain yg sama n jahit balik klo rindu nk pakai hihi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails