Friday, August 27, 2010


Assalamulaikum dan Salam Sejahtera...

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Salam Jumaat... Semoga hari ini menjadi hari jumaat yang penuh berkat...Alhamdulillah hari ini aku dapat melaksanakan solat sunat tasbih bersama-sama muslimah-muslimah LKIM...Solat sunat ini diadakan di Surau Tingkat 7, Menara Olympia tepat pada pukul 9.00 pagi, 27 September 2010 bersamaan 17 Ramadhan 1431H...Solat ini diimamkan oleh Ustazah Suraya...Solat sunat ini dilakukan sebanyak 4 rakaat...

Semoga Allah SWT menerima ibadahku ini...Ibadah ini dikendalikan atas kerjasama Puspanita LKIM.

Selepas itu selesai ibadah tadi, aku terus pergi ke tingkat 12A....di Auditorum ini ada ceramah bulanan yang bertajuk KPI dalam Pengurusan....

Dalam ceramah ini, antara part yang dibincangkan apa yang membuat aku tertarik ialah
"Seseorang yang lebih taat, lebih cinta Allah SWT maka dialah lebih besar cinta daripada seseorang yang lain."

"YA ALLAH...Kurniakan aku cintaMU...Cinta orang yang mencintai diriMU..Kurniakan aku orang yang boleh menjadi imam kepada keluargaku...Orang yang boleh membimbing keluarga kami ke arah mendapat redhaMU...AMIN.."

Sekian...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails