Monday, August 9, 2010

Selamat Menjalani Ibadah Puasa


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Dengan nama Tuhan Yang Maha Penyayang lagi Maha Mengasihani....

Tinggal hanya beberapa hari sahaja lagi seluruh umat Islam akan menyambut kehadiran Bulan Ramadhan Al-Mubarak yang penuh kemuliaan. Pada kesempatan ini, saya ingin mengucapkan "Selamat Menjalani Ibadah Puasa". Saya juga ingin memohon kemaafan sekiranya ada salah dan silap saya sepanjang mengenali saya selama ini. Semoga sepanjang bulan yang penuh mulia ini kita mendapat keampunan, keberkatan, dan kemuliaan dari Tuhan Yang Maha Esa.
Saya akhiri dengan serangkap pantun,

Kalau ada jarum yang patah,
Jangan disimpan di dalam peti,
Kalau ada silap dan salah,
Jangan disimpan di dalam hati.

Sekian…

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails